Palautukset

Riikka-Piikan verkkokaupan tilausten palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vrk sisällä paketin vastaanottamisesta ja palautuksen tulee olla tehtynä 30 vrk sisällä. Palautusoikeus on voimassa myös tuotteita myymälästämme ostettaessa tai noudettaessa. Verkkokaupan kautta tilatun tuotteen kauppa tulee perua kirjallisesti osoitteeseen asiakaspalvelu@riikkapiikka.fi. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Täytä oheisesta linkistä myös palautuskaavake pakettisi mukaan PALAUTUSKAAVAKE

Tarkistathan vielä, että palautuksesi koskee ainoastaan RIIKKA-PIIKAN tilausta; perimme meille virheellisesti toimitetuista palautuksista lähetyskulut.  

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Hyvitämme ed. mainittujen ehtojen mukaan tilauksen hinnan sinulle takaisin, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Huomioithan, että asiakaspalautukset voivat kulkea hitaammin kuin lähetykset.

Muistathan myös ottaa kuitin palautuksesta palautustoimipisteestä.

Tarkistamme palautuksesi saapumisen yhteydessä mahdolliset alennukset ja edut, kuten toimituskuluedut. Huomioithan siis, että jos palautat osan tilauksesta, jonka arvo on oikeuttanut ilmaisen toimitukseen, ja tilauksen arvo laskee alle tuon rajan tällöin sinulle palautettavasta summasta vähennetään (tilauksen mukaiset) toimituskulut. Jos palautat osan tilaamistasi tuotteista, hyvitämme vain palautettavien tuotteiden hinnan sinulle.

Noutamattomista lähetyksistä laskutamme kulut ja hyvitämme kyseisen erotuksen tuotteiden ja palautusten välillä sinulle. Kulut koostuvat valitun toimitustavan hinnasta ja palautuksesta.

Muualla Euroopasta asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut.

Palautusoikeus ei koske yksilöllisiä tuotteita kuten mittatilaustöitä ja -tuotteita.

Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, ilmoita meille asiasta sähköpostilla asiakaspalvelu@riikkapiikka.fi osoitteeseen tai täytä paketin mukana saamasi palautuskaavake. Valitse kaavakkeesta, haluatko uuden tuotteen rikkinäisen tilanne vai rahat takaisin. Missään tapauksessa virheellisestä tuotteesta ei koidu sinulle kuluja.

Voit myös tuoda virheellisen tuotteen myymäläämme, mutta otathan siinä tapauksessa ensin yhteyttä, jotta ehdimme ensin tilata ehjän vaihtotuotteen.